BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 14, 2009

journey to umah along kawen..... (PT1)



finally along tina kawen gak ngan pilihan hatinye. alhamdulillah. yg pergi - aku,cken,dla,adiek + zana. yg janji tp x join - shema (putus sudah kaseh sayang). sape terbace, agak2 kenal ngan minah ni, sampai2kan r. sesungguhnye aku dah berpatah arang dgn org yg cenggini. kenduri ni atr kenangan yg terindah ngan kawan2. si minah ni mmg kwn aku selamanya. aku syg kat dia as a sister la. x lebey ek. bahaye. aku masih ada naluri seorg pompouan tulen ok. lom tercela lg. tp nak cakap gak "AKU SYG KO ALAN" alhamdulillah. posing xleh blah kat tepi pantai. aku lupe lak namenye. TELUK BATIK. ye itu la namenye. iye2 je tukar baju, tp xmandi laut pon. dah petang sgt. cam xelok lak. yg klaka si dla la. siap beli suar. lepas tu xmandi pon. hahahahha.....

0 comments: